середа, 8 квітня 2020 р.

Технології дівчата 9 клас


Вітаю тебе!
Пропоную тобі ознайомитись з навчальним матеріалом з ІІ-го розділу «Технологія побутової діяльності » та виконати міні-проект «Моя професія- візажист» та «Мій одяг-мій імідж».  Посилання на підручник.https://pidruchnyk.com.ua/1035-trudove-9-klas-machacha.html 
Опрацьовуєте параграф 16, практична робота
( ст 196-197) там робота у парах ви  працюєте самостійно 17(ст. 212-213) та виконуєте практичні роботи в кінці параграфів. Виконуєте завдання у зошиті, або на аркуші а-4, фотографуєте і надсилаєте мені свою роботу. виконаний проєкт зберігаєте. Після карантину виставляю за нього оцінки в журнал. без проєктів оцінки за семестр не ставлю. Після проєктів буде тест онлайн.


Зразок:
Дев’ятнадцяте квітня
(дата відносна, ти ставиш свою коли робиш завдання)
Домашня робота
«Мій одяг-мій імідж»
1.завдання
1.результат роботи

2.завдання
2.результат роботи


Всі теоретичні матеріали узять з підручника Рік: 2017 Підручник за 9 клас » Трудове навчання Автор: МачачаСтрижоваНова програма 9 клас

https://pidruchnyk.com.ua/1035-trudove-9-klas-machacha.html



Послідовність виконання міні-проекту «Моя професія-візажист»
1
Виконай міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання (або заведи зошит на 12 листів).
Питання переписувати треба, і після кожного питання одразу давай відповідь.

Зразок:
Дев’ятнадцяте квітня
(дата відносна, ти ставиш свою коли робиш завдання)
Домашня робота
«Моя професія візажист»
1.завдання
1.результат роботи

2.завдання
2.результат роботи


Всі теоретичні матеріали узять з підручника Рік: 2017 Підручник за 9 клас » Трудове навчання Автор: МачачаСтрижоваНова програма 9 класhttps://pidruchnyk.com.ua/1035-trudove-9-klas-machacha.html

Немає коментарів:

Дописати коментар