вівторок, 7 квітня 2020 р.

Трудове навчання 8 клас хлопці


Вітаю тебе, восьмикласник!
Пропоную тобі ознайомитись з навчальним матеріалом з ІІ-го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проєкти   «Мій одяг-мій імідж» та "Комбінаторика" 
Посилання на підручник, читаємо параграфи 12-14, виконуємо до заданої дати проєкти  в зошиті, або на листку А-4, але  проект зберігаєте, коли прийдете в школу виставляю оцінки в журнал без проєктів оцінка за семестр і за рік не виставляється. працюємо з задоволенням. В практичних завдання виконати (1-3 завдання параграф 12).https://pidruchnyk.com.ua/879-trudove-navchannya-8-klas-tereschuk-zaharevych-2016.html

Послідовність виконання міні-проекту «Мій одяг-мій імідж»
1.     Яку роль відіграють аксесуари у шкільному дрес-коді?
2.     Як правильно визначити розмір одягу та взуття?
3.     Чому потрібно дотримуватися інструкцій виробника по догляду за одягом та взуттям?
4.     Як правильно вибрати взуття?
5.     Чому потрібно дотримуватися санітарно-гігієнічних вимог під час примірювання одягу та взуття?
6.     *Замалюй ескіз шкільного дрес-коду, який на твою думку був би найдоцільніший у школі.
Виконай міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання (або заведи зошит на 12 листів).
Питання переписувати треба, і після кожного питання одразу давай відповідь.

Зразок:
Дев’ятнадцяте квітня
(дата відносна, ти ставиш свою коли робиш завдання)
Домашня робота
«Мій одяг-мій імідж»
1.питання
1.відповідь

2.питання
2.відповідь

3.питання
3.відповідь

4.питання
4.відповідь

5.питання
5.відповідь

Всі теоретичні матеріали узять з підручника  Трудове навчання (Терещук, Захаревич) https://pidruchnyk.com.ua/879-trudove-navchannya-8-klas-tereschuk-zaharevych-2016.html



Послідовність виконання міні-проекту «Комбінаторика»

Зразок:
Дев’ятнадцяте квітня
(дата відносна, ти ставиш свою коли робиш завдання)
Домашня робота
«Комбінаторика»

1.завдання
1.на основі чорного квадрата 4х4 створіть зображення тварини, рослини або об'єкта предметного світу... 

2.завдання
2.відповідь

3.завдання
3.відповідь
Виконуєте фотографуєте відсилаєте мені.

Всі теоретичні матеріали узять з підручника  Трудове навчання (Терещук, Захаревич) 











Немає коментарів:

Дописати коментар