вівторок, 7 квітня 2020 р.

Трудове навчання 8 клас дівчата

Вітаю тебе, восьмикласник!
Пропоную тобі ознайомитись з навчальним матеріалом з ІІ-го розділу за посиланням у підручнику параграф 19, 20 «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект «Моя зачіска» та «Мій одяг-мій імідж». https://pidruchnyk.com.ua/878-trudove-navchannya-8-klas-machacha-2016.html





Послідовність виконання міні-проекту 
«Мій одяг-мій імідж»
1.     Яку роль відіграють аксесуари у шкільному дрес-коді?
2.     Як правильно визначити розмір одягу та взуття?
3.     Чому потрібно дотримуватися інструкцій виробника по догляду за одягом та взуттям?
4.     Як правильно вибрати взуття?
5.     Чому потрібно дотримуватися санітарно-гігієнічних вимог під час примірювання одягу та взуття?
6.     *Замалюй ескіз шкільного дрес-коду, який на твою думку був би найдоцільніший у школі.
Виконай міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання (або заведи зошит на 12 листів).
Питання переписувати треба, і після кожного питання одразу давай відповідь.

Зразок:
Дев’ятнадцяте квітня
(дата відносна, ти ставиш свою коли робиш завдання)
Домашня робота
«Мій одяг-мій імідж»
1.питання
1.відповідь

2.питання
2.відповідь

3.питання
3.відповідь

4.питання
4.відповідь

5.питання
5.відповідь
https://pidruchnyk.com.ua/878-trudove-navchannya-8-klas-machacha-2016.htmlhttps://pidruchnyk.com.ua/878-trudove-navchannya-8-klas-machacha-2016.html




Послідовність виконання міні-проекту «Моя зачіска»
1 Чому жінки надають велике значення добору зачіски?
2 Визнач форму свого обличчя
Для того, щоб виконати, це завдання тобі необхідно зроби це так:
·        Зібрати волосся у хвостик.
·        Уважно  подивися у дзеркало і спробуй визначити форму обличчя. Якщо на око це зробити важко, обведи губною помадою або блиском контур свого обличчя на дзеркалі. Потім роздивись, яку фігуру нагадує обведена форма.

3.     Добери правильну зачіску відповідно до своєї форми обличчя та замалюй її.

Виконай міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання (або заведи зошит на 12 листів).
Питання переписувати треба, і після кожного питання одразу давай відповідь.

Зразок:
Дев’ятнадцяте квітня
(дата відносна, ти ставиш свою коли робиш завдання)
Домашня робота
«Моя зачіска»
1.питання
1.відповідь

2.питання
2.відповідь

3.питання
3.відповідь










Немає коментарів:

Дописати коментар